-----BEGIN CERTIFICATE----- MIIE/DCCA+SgAwIBAgIQFpDDKbZ4BgdRHwWwNEhGyzANBgkqhkiG9w0BAQUFADBv MQswCQYDVQQGEwJTRTEUMBIGA1UEChMLQWRkVHJ1c3QgQUIxJjAkBgNVBAsTHUFk ZFRydXN0IEV4dGVybmFsIFRUUCBOZXR3b3JrMSIwIAYDVQQDExlBZGRUcnVzdCBF eHRlcm5hbCBDQSBSb290MB4XDTEwMDQxNjAwMDAwMFoXDTIwMDUzMDEwNDgzOFow gYkxCzAJBgNVBAYTAkdCMRswGQYDVQQIExJHcmVhdGVyIE1hbmNoZXN0ZXIxEDAO BgNVBAcTB1NhbGZvcmQxGjAYBgNVBAoTEUNPTU9ETyBDQSBMaW1pdGVkMS8wLQYD VQQDEyZDT01PRE8gSGlnaC1Bc3N1cmFuY2UgU2VjdXJlIFNlcnZlciBDQTCCASIw DQYJKoZIhvcNAQEBBQADggEPADCCAQoCggEBAOeH2sB35Ls6+mokyIBBrNIWExU9 +vf4KnbcqC05CM5ISr4PffDeurtH1b0t1xurDyCBIwhyscARlQ3m6qmH/8duHk9m MrpTvAWqHCwM7003R2sQDNvFoJh+WNs31q7pBr3XqGXzN7nHbc53xybg13QfppgW uwxryL530O9YpymgubhpBTbLstpYowt1rT2LIoIgPnCGmRy5T893pAcaI2PROFaE 7L+PxU70GJabGuiT7I2vFZwk8Fo76A+5qFoB07IcYMmcUgTdkqf+DKziRY0DYbx5 4Hcuh0E8WF/L9cV38ljITSjQmvrzcwkkaHS8IEzYLLCq6NlObfKMJNOTXZECAwEA AaOCAXcwggFzMB8GA1UdIwQYMBaAFK29mHo0tCb3+sQmVO8DveAky1QaMB0GA1Ud DgQWBBQ/1bXQ1kR5UEoXo5uMSty4sCJkazAOBgNVHQ8BAf8EBAMCAQYwEgYDVR0T AQH/BAgwBgEB/wIBADARBgNVHSAECjAIMAYGBFUdIAAwRAYDVR0fBD0wOzA5oDeg NYYzaHR0cDovL2NybC51c2VydHJ1c3QuY29tL0FkZFRydXN0RXh0ZXJuYWxDQVJv b3QuY3JsMIGzBggrBgEFBQcBAQSBpjCBozA/BggrBgEFBQcwAoYzaHR0cDovL2Ny dC51c2VydHJ1c3QuY29tL0FkZFRydXN0RXh0ZXJuYWxDQVJvb3QucDdjMDkGCCsG AQUFBzAChi1odHRwOi8vY3J0LnVzZXJ0cnVzdC5jb20vQWRkVHJ1c3RVVE5TR0ND QS5jcnQwJQYIKwYBBQUHMAGGGWh0dHA6Ly9vY3NwLnVzZXJ0cnVzdC5jb20wDQYJ KoZIhvcNAQEFBQADggEBABOFH1KAGMlT9/4uGq/M2Qs8wtOFgRDwKI25QH4sno/W NoYKTBQt1pdDkkEZN0uWnuupMHkSlbMCNlftK7kdmBqjGAo/mzmLzaFJKUwv+dCV jMhNlbqoQ88zqiUqWg6qJ8lOa7Hmcx+zdATD80ziqOtnt124CAUaVppUKYX1KU6A O5XQe1OWEVbBAtPqsn/Kj5xwShSNWrkWYHXWzSceFs1bM455QM8oSOfccRZOdJF1 uSqM8XCsJt0EuUDChd4ck0DQzG7Dm6rvYGXfYCLwWqV6oi/kcHPuPNQmK2gHwSB6 6JhaPnufAotiwIWBgGA1fqUdDNKc32JFDdv8N/v1JSI= -----END CERTIFICATE----- SUPPORT - TCC The Computer Company

Support

TCC levert ondersteuning op alle door haar geleverde producten en/of diensten. Voor al uw vragen kunt u tijdens kantooruren terecht bij onze helpdesk.

U kunt de status van uw melding(en) altijd volgen via onze Support Portal. Naast de huidige status kunt u hierin de historie van alle communicatie terugvinden. Klik hier om deze portal te openen.

Remote Support / TeamViewer Quick Support

Onze medewerkers kunnen u verzoeken om toegang te verlenen tot uw systeem. Hiertoe zetten wij speciale software in:
Klik hier om deze software te starten.

Downloads

Onderstaand vindt u een overzicht van door ons aangeboden downloads. Indien er voor uw organisatie specifieke downloads beschikbaar zijn heeft u van ons inloggegevens ontvangen. Middels deze gegevens kunt u aan de rechterzijde van deze pagina inloggen om deze downloads te benaderen.

HPE Silver PartnerWebsense Gold PartnerPlatform Outsourcing NederlandExact Certified PartnerVodafoneInnovaphone Authorized Reseller (iAR)APC Reliability Provider PartnerVeeam Silver ProPartnerNutanixRIPE NCCCitrix Silver Solution ProviderCisco Select Certified PartnerVMware Professional Solution ProviderHP Gold Client Virtualization Specialist