CRM

U staat altijd voor uw klanten klaar en u hebt uw support goed geregeld. Maar serviceverlening kan altijd beter en efficiënter, uw concurrenten staan nu eenmaal ook niet stil.

Verhoog servicekwaliteit        

Dat kunt u doen door alle klantgegevens samen te brengen op één centrale plek. Zo kunnen bevoegde medewerkers snel bij de meest actuele informatie. Ook kunt u in één oogopslag zien wie contact met een klant heeft gehad, wat er is besproken, welke acties er zijn ondernomen en wat de status daarvan is. Zo beschikken betrokken medewerkers altijd over de meest actuele situatie van de klant. En dat werkt wel zo prettig. Voor de klant, maar ook voor uw medewerkers.

Maak doelgroepgerichte campagnes        

Om een goede en gerichte campagne op te zetten moeten uw interne processen en de informatieoverdracht tussen afdelingen optimaal in vorm zijn. Dat kunt u doen door alle bevoegde medewerkers, overal en altijd, inzicht in uw klant- en verkoopgegevens te geven.

Herken verkoopsignalen            

Om uw sales te verhogen wilt u alle gegevens over uw verkooptrajecten centraal vastleggen. Denk aan de scoringskans en het verwachte omzetbedrag, maar ook de concurrenten, beslissers en beïnvloeders. U wilt dat uw verkopers al deze informatie overal kunnen raadplegen en direct actie ondernemen als ze kansen zien. Op deze manier kunt u uw verkoop effectief stimuleren.

Oplossingen: Exact Online, Exact Globe, Exact Synergy Enterprise, SQL reporting server, Qlikview, Scansys, mobile solutions

HPE Silver PartnerWebsense Gold PartnerPlatform Outsourcing NederlandExact Certified PartnerVodafoneInnovaphone Authorized Reseller (iAR)APC Reliability Provider PartnerVeeam Silver ProPartnerNutanixRIPE NCCCitrix Silver Solution ProviderCisco Select Certified PartnerVMware Professional Solution ProviderHP Gold Client Virtualization Specialist