Cloud Computing

Wat is nu precies Cloud Computing? En wat kan het betekenen voor uw bedrijf? Er zijn meerdere antwoorden mogelijk op deze vragen.

Van een ICT omgeving wordt tegenwoordig verwacht dat deze altijd beschikbaar is en overal te gebruiken is. In onze 24-uurs economie is het namelijk belangrijk om op ieder moment en vanaf iedere locatie te kunnen reageren op veranderingen in de markt. Om dit mogelijk te maken, biedt TCC The Computer Company BV Cloud Computing aan vanuit haar Twin Datacenter.

Lees meer >

On Premise

Naast Cloud oplossingen helpt TCC haar klanten ook met vraagstukken omtrent On Premise oplossingen. Bij de On Premise oplossingen adviseert, ontwerpt, implementeert en beheert TCC IT infrastructuren op locatie bij haar klanten. Dit kan een single-server oplossing zijn of zelfs een volledig gevirtualiseerde omgeving op een storageplatform in het eigen datacenter van de klant.

Ook bij een On Premise oplossing draait het om de beschikbaarheid van applicaties. Uw medewerker maakt gebruik van applicaties om zijn werk te kunnen doen. Zonder deze beschikbaarheid kan het werk niet uitgevoerd worden en verliest u geld.

Daarom stopt onze ondersteuning niet na oplevering van uw netwerk. Op basis van uw eisen en wensen dragen wij zorg voor het beheer over uw IT infrastructuur om zo een optimaal werkende omgeving te kunnen garanderen.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Mobility

Het Nieuwe Werken; bent u er al klaar voor? Hebben uw medewerkers altijd veilige toegang tot hun bestanden en applicaties, ongeacht vanaf welke locatie of met welk device zij werken?

Door Mobility toepassingen in te zetten binnen uw bedrijf wordt de effectiviteit en flexibiliteit van uw organisatie enorm vergroot. Uw medewerkers kunnen dan vanaf elk gewenst device en vanaf elke locatie werken. Of u nu achter uw bureau zit of u bent onderweg, u kunt altijd werken.

Lees meer >

Business Software

24/7 uw financiële informatie beschikbaar hebben, kunnen sturen op actuele gegevens, projecten managen, kortom, inzicht in uw financiële gegevens is voor u van belang! U wilt uw financiële processen wel automatiseren, maar op welke manier? 

Creëer een complete geïntegreerde back office voor uw hele bedrijf. Met de administratieve bedrijfssoftware van Exact Globe Next en Exact Online organiseert u in een keer de gehele administratieve basis onder uw gehele bedrijfsproces. Kies voor een optimaal geïntegreerd informatiesysteem voor uw financiële administratie, uw logistieke administratie en uw productie administratie met Exact Synergy Enterprise. Met Exact Software integreert u alle verschillende administraties en automatiseert u verbanden tussen afdelingen en vestigingen.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Unified Communications

Dit is het proces waarbij alle communicatiemiddelen, communicatieapparatuur en media zijn geïntegreerd, zodat gebruikers met iedereen in contact kunnen komen, waar ze ook zijn en in realtime. 

Door het beschikbaar stellen van de juiste informatie  op het juiste moment kunnen uw medewerkers effectiever communiceren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een contactkaart die automatisch opgeroepen wordt bij  een inkomend gesprek. 

Met Unified Communications kan uw bedrijf:

  • verbinding maken met collega's, partners, leveranciers en klanten en hen voorzien van de informatie en expertise die ze nodig hebben
  • video openen en delen op het bureaublad, onderweg en on-demand, met hetzelfde gemak als een regulier telefoontje
  • betere teaminteractie realiseren en afzonderlijke personen, virtuele werkgroepen en teams samenbrengen op een dynamische manier
  • mobiele apparaten koppelen aan het bedrijfsnetwerk zodat mobiele medewerkers productief kunnen zijn waar ze zich ook bevinden
  • innoveren over de gehele waardeketen door samenwerking en communicatie te integreren in toepassingen en bedrijfsprocessen

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Exact Online

Veilig en makkelijk online boekhouden doet u met het online boekhoudprogramma van Exact. U ziet in één oogopslag hoe uw bedrijf er financieel voor staat. Bovendien kunt u eenvoudig online samenwerken met uw accountant. Daarnaast bespaart u veel tijd en kosten met online boekhouden via Exact Online.

De belangrijkste voordelen

  • Online samenwerken met uw accountant.
  • Bedrijfsresultaten in één overzicht.
  • Overal inloggen via internet.

Ervaar zelf het gemak en de vele mogelijkheden van Exact Online en sluit nu een abonnement op Exact Online af. U kunt kiezen uit de volgende pakketten:

Exact Online Basis met dit abonnement kunt u uw boekhouding bijhouden en doet u eenvoudig de btw-aangifte. U kunt koppelen met uw accountant, zodat deze vanuit zijn abonnement kan meekijken. Tevens kunt u gratis CRM (relatiebeheer, Verkoop & Marketing) activeren. 

Exact Online Geavanceerd Met dit abonnement doet u één of twee financiële administraties zelf, waarbij bankafschriften kunnen worden ingelezen. Een collega of partner kijkt online met u mee in de boekhouding. Waar nodig besteedt u bepaalde onderdelen van uw boekhouding uit aan uw accountant, die online mee kan kijken.

Exact Online Premium Met dit abonnement doet u één of twee financiële administraties zelf, waarin de gemaakte verkoopfacturen direct worden verwerkt. Uw bankafschriften kunnen worden ingelezen voor extra gemak. Een collega of partner kijkt eenvoudig online met u mee, maar ook uw accountant kan online meekijken.

Exact Online Handel Automatiseer uw logistieke- en financiële processen met Exact Online Handel. U krijgt toegang tot twee administraties, met één gebruiker en twee meekijkgebruikers en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken.

Exact Online Handel Geavanceerd Integreer logistiek, voorraadbeheer, CRM en boekhouding in 1: bestel Exact Online Handel Geavanceerd vandaag nog. U ontvangt er meteen 2 administraties en een 1 gebruiker bij.

Exact Online Productie Automatiseer uw productie- en financiële processen met Exact Online Productie. U krijgt toegang tot 2 administraties, met 1 gebruiker en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken. 

Exact Online Productie Geavanceerd Automatiseer uw productie- en financiële processen met Exact Online Productie. U krijgt toegang tot 2 administraties, met 1 gebruiker en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken. Extra in Productie geavanceerd is de mogelijkheid van het ontvangen van bijproducten, materiaalplanning, Serie en Batch toewijzen en het werken met opslaglocaties per artikel.

Exact Online Uren & Facturen Automatiseer het schrijven en factureren van uren en kosten inclusief uw boekhouding met Exact Online Uren & Facturen. U heeft toegang tot twee administraties, met één gebruiker en twee tijdschrijfgebruikers en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken.

Exact Online projectmanagement Maak gebruik van uitgebreid projectmanagement, capaciteitsplanning en budgettering van uren en inkopen met Exact Online Project Management. U heeft toegang tot 2 administraties, met 1 gebruiker en 2 tijdschrijfgebruikers en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken.

Exact Online 30 dagen gratis en vrijblijvend uit te proberen!
Voor meer informatie over Exact Online of een persoonlijke afspraak met een van onze Exact online Sales consultants kunt u contact opnemen met TCC The Computer Company BV.

Consultancy diensten Exact Online
TCC The Computer Company BV heeft meerdere gecertificeerde Exact Online consultants in dienst welke u tegen scherpe tarieven kunnen introduceren met Exact Online.

Ook voor een verdieping in bepaalde modules, werkinstructies, aanpassen van lay-outs en trainingen kunt u gebruik maken van onze Exact online consultants.

Point of Sale

DigiAccess MMX is een ERP oplossing voor Business 2 Business handelsbedrijven en voor de Business 2 Consumer (detailhandel). Door de ondersteuning van het “Clicks & Bricks” concept biedt DigiAccess MMX diverse mogelijkheden voor ondernemers die op zoek zijn naar groei.

Modulaire opbouw
DigiAccess MMX is modulair van opbouw, met als basis een compleet systeem voor in- en verkoopprocessen, welke grafisch in beeld worden gebracht. De ondernemer ziet precies waar zijn “geld” zich bevindt en wat moet gebeuren om het geld weer te “verzilveren”. Uniek is de koppeling en integratie met Exact software. Lees verder op DigiAccess.

Dynamische weergave
Vanuit het standaard artikelbeheer, worden artikelen (omschrijvingen, prijzen, afbeeldingen en eventueel filmpjes) direct op de juiste plaats in uw webshop gepubliceerd, zonder dat daar specifieke (internet) kennis voor nodig is. Afhankelijk van uw webdesigner, kan de product presentatie van een aanbiedingsartikel automatisch aangepast worden op basis van instellingen op de artikelkaart zoals bijvoorbeeld een actieprijs.

Geen dubbel werk
Niets meer overtypen, want de webshop-orders worden direct naar het ordersysteem van de basismodule gezet, zodat deze niet “handmatig” ingevoerd hoeven te worden, indien gebruik wordt gemaakt van de kassafunctionaliteit, kan een webshop-order eventueel in de kassa worden opgeroepen en worden afgerekend. Zo kunnen klanten overdag iets bestellen en kan het artikel op het einde van de dag persoonlijk in de winkel worden opgehaald.

Kans op groei
Ondernemers die veel in- en verkoopactiviteiten willen automatiseren, kunnen met DigiAccess MMX direct aan de slag, wie de stap naar 24/7 bestellingen plaatsen via een webshop overweegt of al doet, is de overweging om dit met DigiAccess MMX te doen zeker de moeite waard.

Persoonlijk
Graag maken wij een afspraak om de mogelijkheden van DigiAccess MMX voor uw organisatie te bespreken.

Lees ook verder bij DigiAccess voor meer informatie.

HPE Silver PartnerWebsense Gold PartnerPlatform Outsourcing NederlandExact Certified PartnerVodafoneInnovaphone Authorized Reseller (iAR)APC Reliability Provider PartnerVeeam Silver ProPartnerNutanixRIPE NCCCitrix Silver Solution ProviderCisco Select Certified PartnerVMware Professional Solution ProviderHP Gold Client Virtualization Specialist