Secure E-mail: Inlogprocedure gewijzigd

De inlogprocedure voor het vrijgeven en/of blokkeren van e-mail via onze Secure E-mail oplossing is veranderd! Voorheen was het mogelijk om middels de koppelingen in de ontvangen rapportage direct toegang tot dit systeem te krijgen. Uit beveiligingsoverwegingen is automatisch inloggen niet meer toegestaan en dient er expliciet ingelogd te worden in dit systeem. 
In het veld “Username” dient u uw e-mailadres in te vullen. In de meeste gevallen kunt u gebruik maken van het wachtwoord dat reeds bij u bekend is (ofwel: het wachtwoord dat u gebruikt om uw werkplek te benaderen). 

Nieuw wachtwoord aanvragen
Indien deze combinatie voor u niet functioneert is dient een nieuw wachtwoord aangevraagd te worden via de volgende procedure:

  1. Vul uw e-mailadres in onder “Username”;
  2. Vul niets in onder “Wachtwoord”;
  3. Klik op de knop “Maak Nieuw Wachtwoord”.

U ontvangt binnen korte tijd een wachtwoord via het ingevulde e-mailadres. Dit kan vanaf nu gebruikt worden om in te loggen in dit systeem. 

Let op: ontbreekt het wachtwoord in de ontvangen e-mail en wordt enkel een gebruikersnaam doorgegeven? Dan zou het al bij u bekende wachtwoord moeten functioneren. ​Probeer opnieuw in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Indien dit alsnog niet lukt, neem dan contact met ons op via support@thecomputercompany.nl

HPE Silver PartnerWebsense Gold PartnerPlatform Outsourcing NederlandExact Certified PartnerVodafoneInnovaphone Authorized Reseller (iAR)APC Reliability Provider PartnerVeeam Silver ProPartnerNutanixRIPE NCCCitrix Silver Solution ProviderCisco Select Certified PartnerVMware Professional Solution ProviderHP Gold Client Virtualization Specialist